Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na de annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.
Vervolgens krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourzenden van het huisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen voor Nederland circa 6,95 per pakket, voor een retourzending vanuit België zijn deze kosten meestal rond de 16 euro. Voor producten met een afwijkende afmeting (zoals bijvoorbeeld TV's en fitness apparaten) zijn deze kosten meestal rond de 50 euro. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de leverancier geretourneerd worden. Het adres voor het retourzenden van je pakket ontvang je nadat je je retour hebt aangemeld bij onze klantenservice.
Om gebruik te maken van het retourrecht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Het verschuldigde orderbedrag wordt binnen 14 dagen na verzending van je retour teruggestort, mits het product in goede orde retour ontvangen is.
Wettelijke garantie
Op alle artikelen die je bij Euroknaller koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.
Neem contact op met onze klantenservice als je aanspraak wilt maken op de garantie.
Wat is een goed product?
Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is. Een bed heeft natuurlijk een langere levensduur dan een paar schoenen. Koop je iets in de uitverkoop? Ook dan heb je recht op een goed artikel.
Wanneer is een product niet goed?
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd, het kapot is of het niet goed doet.
Fabrieksgarantie
Naast de wettelijke garantie geldt voor sommige artikelen ook fabrieksgarantie. Dit is een aanvulling op de wettelijke garantie die je al hebt. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Kijk voor meer informatie over de fabrieksgarantie in de informatie van de fabrikant bij het artikel.
Je rechten tijdens de garantieperiode
Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.
Garantiebewijs
Bij Euroknaller.nl is de factuur van je bestelling tevens het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur. Bij sommige producten wordt ook een garantieboekje meegeleverd. Daarin kun je de voorwaarden nog eens rustig nalezen.
Klacht of defect binnen garantie
Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen op je persoonlijke situatie van toepassing zijn.
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Euroknaller.nl .
Klacht melden
Je kunt je klacht online melden via [email protected] binnen 2 werkdagen ontvang je van een medewerker van Euroknaller.nl een reactie, stuur bij de klacht altijd uw aankoopbewijs of referentie mee.